niedziela, 8 grudnia 2013

CZYTELNIA BABIEGO LATA

Witam serdecznie!
Dzisiaj chcę zaproponować książkę wyjątkową, którą kupiłam w "Astrze" jako prezent pod choinkę. A jest to książeczka Anthony"ego de Mello "Odkryć życie na nowo". Może zacytuję wydawcę:
" Anthony de Mello był jednym z ważniejszych autorów duchowych dwudziestego wieku, znany na całym świecie ze swoich pism i konferencji. Rodowity Hindus, jezuita mieszkający w Indiach przez wiele lat, zmarł nagle w 1987 roku. Od chwili śmierci jego sława ciągle rośnie, a książki, takie jak "Pieśń ptaka", "Wezwanie do miłości" i światowy bestseller "Przebudzenie", są powszechnie uważane za źródło duchowego odrodzenia.
Książkę "Odkryć życie na nowo", spisaną w oparciu o wykład wygłoszony na kilka miesięcy przed śmiercią autora, można uznać za jego ostatnią opublikowaną pracę. De Mello pokazuje nam w niej nowy sposób patrzenia na świat i Boga. Zaprasza, byśmy odkryli głębsze znaczenie naszego życia, wyzbyli się ograniczającego myślenia i znaleźli ślad nadziei, która uwolni nas od poczucia izolacji, gniewu, smutku i depresji. "Odkryć życie na nowo" to książka ponadczasowa, która przebudzi cię na piękno ludzkiego doświadczenia."
Polecam z najlepszymi życzeniami i czekam w naszej czytelni.

2 komentarze:

  1. Halo Antonia,
    "Odkryć życie na nowo" - sam tytuł brzmi intrygująco, mnie bardzo się spodobał.
    Nie zam autora, ale z Twojej rekomendacji patrzy na mnie człowiek o filozoficznym spojrzeniu na świat i życie i już to też mi się podoba. Nie wiem jeszcze jak i kiedy, ale zechcę poznać tę lekturę. Dzięki serdeczne Antonia że pamiętasz o nas i podpowiadasz nam takie ciekawe pozycje literackie. Kocham Cię za tak dokładne testowanie rekomendowanych lektur i podawanie nam "gotowców" prawie na tacy...
    Pozdrawiam serdecznie i pa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Majeczko! Bardzo brakowało mi Twojego głosu, cieszę się, że już mogę Cię słyszeć. Z twórczością Antonego de Mello zetknęłam się parę lat temu i bardzo przypadła mi do serca. Niezwykła książka, niezwykły autor.
    Pozdrawiam świąteczni i nowo rocznie!

    OdpowiedzUsuń